IDEA Bursa

Türkiye’nin ilk SGK anlaşmalı kliniği IDEA İstanbul, Ankara ve İzmir’den sonra şimdide Türkiye’nin en büyük en gelişmiş 4. şehri Bursa’da hizmet vermeye başlıyor. Kısa bir süre içinde hizmet vermeye başlayacak olan kliniğimizde ilk olarak Kalp Damar Cerrahisi ile Genel Cerrahi alanında sağlık hizmeti verilecektir. İlerleyen süreçte ise plastik ve estetik cerrahi alanında Bursa ile çevre il ve ilçelerde yaşayan vatandaşlarımıza hizmet verecektir.

Türkiye’nin İlk SGK Anlaşmalı Varis Tedavi Merkezi
1994 Yılında kurulan ve ülke genelinde hızla yaygınlaşan IDEA Türkiye’nin ilk SGK anlaşmalı varis tedavi merkezidir. Ülkemizde 10 milyon ve üzeri varis hastasının umudu haline gelen kliniklerimizde bu alanda bilgi ve deneyim sahibi kalp damar cerrahisi uzmanları görev yapmaktadır.

Tüm Varislerde Ameliyatsız Tedaviler Uygulanıyor
Kliniğimizin başarılı olmasında en önemli etken yenilikçi ve gelişime açık olmasıdır. Varis tedavisinde ameliyata gerek kalmayacak şekilde tedavi yöntemleri geliştiren uzmanlarımız tüm varislerde 1 mm kılcal damar ile baş parmak kalınlığında ki hastalıklarda bile sadece ameliyatsız uygulamalar gerçekleştirmektedir.

Lazer, Radyo Frekans ve Köpük Uygulaması: Ameliyatsız varis tedavi denince ilk akla gelen uygulamalardan biri cilt üzerinden Lazer ve RF olup, bunlar sadece kılcal damarların tedavisinde etkili olmaktadır. Daha ileri derece hastalarda ise damar içinden uygulanan köpük yöntemi ve skleroterapi sadece 10 dakika gibi kısa bir sürede sağlığınıza kavuşmanızı sağlıyor.

Türkiye’nin İlk Hemanjiom Tedavi Merkezi
Ortaya koyduğumuz başarı ve ilkler saymakla bitmez. Onlardan biride yeni dünyaya gelmiş bebeklerde doğum sonrası görülen bir hastalık Hemanjiom yada halk arasındaki tabiri ile Damar Beni tedavisinde ameliyatsız yöntemler geliştirilmiş olup, her gün onlarca bebek ve yetişkin Lazer ve köpük yöntemi ile tedavi edilmektedir.

5 Dakikada Kıl Dönmesi Tedavisi
Özellikle 15-35 yaş arası erkeklerin en çok yaşadığı sıkıntılardan biri Pilonidal Sinüs yada halk arasındaki tabiri ile Kıl Dönmesi tedavisinde klasik yöntemleri uygulamak yerine sürekli yeni yöntemler geliştiriyoruz. İlk olarak Op. Dr. Atilla KAYA Mikro Sinüsektomi yöntemini geliştirmiş olup, kıl dönmesi ameliyatları içerisinde en başarılısı haline gelmiştir.

Sinüsotomi Geliştirildi: Kıl dönmesi tedavisinde de ameliyatsız yöntemleri geliştirmek için harekete geçen IDEA Nişantaşı Kliniği Genel Cerrahi Uzmanı Op. Dr. Nizam KURTDERE Sinüsotomi adını verdiği uygulama ile kıl dönmesi tedavisinde ameliyatsız yöntemi geliştirmiştir.

Basur Tedavisinde Ameliyatsız Çözümler
Kadın, erkek tüm bireylerin en çok yaşadığı anüs bölgesi hastalıklarından biri haline gelen Basur (Hemoroid) kabızlık problemi ile ortaya çıkmaktadır. Kabız insanların en sık yaptığı hatalardan biri olan tuvalette uzun zaman geçirme ve ıkınma maalesef anüs bölgesindeki toplardamarların genişlemesi, makat kaslarının gevşemesine neden olmaktadır.

Lazerle Hemoroid Tedavisi Yapıyoruz: Erken teşhis ile tedavisi oldukça kolay olan Basur hastalığı 2. dereceye kadar Lazer ile yapılırken 3. derece iç basur hastalarında ise RBL (Rubber Band Ligation) dediğimiz lastikle boğma yöntemini uyguluyoruz. 4. Yani en ileri derece hemoroid hastalarında ise tek çözüm ameliyat olup, bizler yine farkımızı ortaya koyarak klasik yöntemler yerine THD uygulamasını yapıyoruz.

Makat Çatlağından 1 Dakikada Kurtulun
Kabızlık problemi maalesef bir çok makat hastalığının sebebi, belirtisi ve şikayeti olup, önlem alınmadığında Hemoroid, Anal Hematom ve şuan detaylarına bakacağımız Anal Fissür nedeni olabilmektedir. Makat çatlağı, makat yırtığı olarak da bilinen Anal Fissür sert dışkının anüs iç son kısmında çizik oluşturması ile başlar. Dışkı esnasında dayanılmaz can yanmasına neden olan bu hastalık ilk 15 gün içinde kremle tedavi edilirken, 15 gün sonrası kronik hale geleceği için cerrahi müdahale mecburi hale gelecektir. Bizler ameliyatı en son seçenek olarak gördüğümüz için burada da ameliyatsız yöntem geliştirdik.

Anal Fissür’de Botoks Uygulaması Botoks daha çok estetik uygulamalarda karşınıza çıksa da Anal Fissür tedavilerinde de büyük faydası olmaktadır. Sadece 1 dakika içerisinde yapılan bu uygulama ile sağlığınıza kavuşun.

Kanserleşme Riski Olan Benlerden Kurtulun
Bir çoğumuzun estetik problem olarak gördüğü benler aslında ilerleyen yaş ile birlikte kanserleşme riskini beraberinde getirmektedir. Bu şekilde endişeli bir şekilde yaşamamak için yapmanız gereken sadece 5 dakikada aldırmaktır. Yine ameliyatsız yöntemlerin uygulandığı ben tedavisi lazer ve radyo frekans gibi yöntemlerle belirgin bir iz kalmadan yapılır.

Add a Comment
  1. Merhaba doktor bey, ayagimda nasir olustu ameliyat oldum dikis atildi üzerine basamadim bir süre simdi yeniden olustu aynı yerde nasil tedavi ediyorsunuz? Tesekkurler
    op.dr ergun aygören
    radyofrekans yöntemi kullanarak mevcut lezyonu kökü ile birlikte çıkarıyoruz.muayene ardından daha net bilgilendirme yapabiliriz.

2. İyi günler hocam kıl dönmem var mikrosinüsektomi her kıl dönmesine uygun mudur
    op.dr ergun aygören
    mikrosinüsektomi yöntemi her kıl dönmesine uygun olmayabilir.muayene ile belirlenir.dilerseniz muayeneye gelebilirsiniz.

3. Merhaba hocam tirnak batmasi neden olur 2 kere mudahale oldu ama gecmiyor hep batiyor canim acıyor tesekkurler
    op.dr ergun aygören
    yanlış tırnak kesimi tırnak batması sebeplerindendir.muayene edip değerlendirebiliriz.

4. Merhaba hocam,ayagimda sigillee ve nasirlar var kasinti yapiyor sebebi ne olabilir teşekkürler
    op.dr ergun aygören
    siğiller ve nasırların dışında mantar sorununuz da olabilir görüp değerlendirmek daha doğru olur.

5. Merhaba doktor bey,gogsumde kitle geliyor elime meme muayenesi ediyormusunuz teşekkürler
    op.dr ergun aygören
    Bursa’ da yaşıyorsanız 05321522675 nolu telefonu arayabilirsiniz.yardımcı oluruz.

6. Hocam merhaba serce parmagimda nasir vardı. Bantla yok ettim yillar evvel ama tekrar ayni yerden çıktı. Bunun sebebi nedir ?
    op. dr ergun aygören
    nasırı oluşturan faktörler ortadan kaldırılmalıdır.mesela ayak yapınıza uygun rahat bir ayakkabı tercih etmek gibi.tekrar oluşan nasırınızı tedavi edebiliriz.

7. Ayak tabanımda nasır var. Basmakta zorlanmaya başladım. İşime ara veremem ama. İstirahate gerek kalmadan ameliyatı mümkünmü?
    op. dr ergun aygören
    muayene edip nasırınızın büyüklüğüne bakıp değerlendirme yapabiliriz.

8. Genital bolgemde küçük küçük sigiller oluşmaya başladı. Ailemle yaşıyorum ve aynı tuvaleti kullanmak zorundayız. Ailemede gecer mi ?
    op. dr ergun aygören
    lezyonlar sizde olduğu sürece başka bireylere de bulaştırma riskiniz var.bir an önce sizde de yayılmadan tedavizi olun derim.genellikle cinsel temes ile bulaşan bir hastalıktır bazı durumlarda kişisel esyaların ortak kullanımı ile de geçebilir.

9. Merhaba daha önce lazer yaptırdım varislerim için ama pek etki etmedi köpük tedavisi uygun olur mu
    op. dr eren anğ
    yapılan muayene ardından sizin damar yapınız ve hastalığınıza uygun tedavi yöntemleri belirlenir ve uygulanır.daha önce lazerden fayda görmemeniz bu tedaviye uygun olmadığınız anlamına gelmez.muayene ve bilgi için 05321522675 ulaşabilirsiniz.

10. Merhaba,hemanjiom en cok hangi bolgelerde görülür?
    op. dr. eren anğ
    vücudun hemen hemen her bölgesinde görülebilir. sizin varsa hangi bölgede lezyonunuz?

11. Hemanjiom tedavisinde dideral mi kullaniyorsunuz.
    op.dr.eren anğ
    hemanjiomun durumuna göre uygulanacak yöntemler belirleniyor.05321522675 görsel atabilirsiniz.